Business events

Een product- of bedrijfspresentatie, een business meeting of een inspirerend seminar? Wat voor zakelijk evenement u ook wilt aanbieden aan uw relaties of gasten, bij Orangerie Elswout verzorgen we de perfecte entourage voor een geslaagde bijeenkomst!

Met onze service en culinaire verzorging staan wij garant voor een succesvolle bijeenkomst. Geen event is hetzelfde en daarom bieden wij zoveel mogelijk maatwerk, in ieder seizoen en binnen zowel als buiten. Onze twee ruime zalen zijn naar uw wensen en behoeften in te richten. Vanuit onze eigen keuken serveren wij heerlijke hapjes of complete diners. Gelegen op het prachtige landgoed is rust en privacy gegarandeerd. Weg van het drukke stadsleven, maar toch midden in de Randstad!

Informeer naar de mogelijkheden

Productpresentatie

Productpresentatie

meer info

U heeft spreekwoordelijk maar één kans voor een eerste indruk. De presentatie van een nieuw product hoort daarom ook in precies de juiste sfeer en op de juiste plaats te gebeuren. Wij zorgen er graag voor dat uw doelstellingen gehaald worden en uw doelgroep overtuigd!

Personeelsborrel

Personeelsborrel

meer info

Een feest waar al uw collega’s nog lang over zullen napraten. Passend bij uw bedrijfsfilosofie verzorgen wij een personeelsborrel of feestavond in stijl. Onze twee ruime zalen zijn naar uw wensen in te richten en staan exclusief tot uw beschikking. Heerlijke hapjes uit onze eigen keuken en entertainment maken uw feest compleet!

Receptie

Receptie

meer info

Een jubileum, een behaalde doelstelling of het afscheid van een geliefd collega. Een receptie is een gezellige gelegenheid om medewerkers en relaties op een informele manier bij elkaar te hebben. Met een glaasje bubbels en feestelijke hapjes uit onze eigen keuken wordt het een heuglijke middag.

Bedrijfsfeest

Bedrijfsfeest

meer info

Een feest waar al uw collega’s nog lang over zullen napraten. Passend bij uw bedrijfsfilosofie verzorgen wij een personeelsborrel of feestavond in stijl. Onze twee ruime zalen zijn naar uw wensen in te richten en staan exclusief tot uw beschikking. Heerlijke hapjes uit onze eigen keuken en entertainment maken uw feest compleet!

Netwerken

Netwerken

meer info

U wilt uw relaties uitnodigen op een stijlvolle en verrassende locatie. Het prachtige landgoed Elswout is een unieke omgeving om uw netwerk bij elkaar te brengen. Onze lichte en sfeervolle zalen staan exclusief tot uw beschikking.

Vergaderen

Vergaderen

meer info

Laat u inspireren door de natuur en rust op een historische locatie. Ondanks de ‘landelijke’ omgeving ligt de Orangerie Elswout centraal in de Randstad, vlakbij Haarlem, Schiphol en Amsterdam. U heeft de keuze uit aantrekkelijke arrangementen, maar ook maatwerk is mogelijk. U beschikt altijd exclusief over de locatie. Wij garanderen rust en privacy! Weg van de werkplek nemen we u graag de zorg uit handen.

Vergader arrangementen

We hebben een 3-tal vergader arragementen van 8 uur samengesteld. Mocht u een vergader arrangement willen samenstellen van 4 uur of heeft u vragen over een vergader arrangement met een aanvullend diner, neem dan contact met ons op.

Arrangement A

€ 69,-

Inclusief:

Zaalhuur
Beamer & scherm
Flip-over
Blocnote & pen

meer info

Bij ontvangst:

Charlotte mini (diverse smaken)
Koffie, thee en water

Tussendoor:

Bloemendaalse lekkernij

Lunch:

Rijkelijk belegde broodjes
Fruitsalade
Diverse vruchtensappen
Melk, koffie en thee

Tea time:

Petit glace/vruchtenblokjes

Mintjes

Arrangement B

€ 99,-

Inclusief:

Zaalhuur
Beamer & scherm
Flip-over
Blocnote & pen

meer info

Bij ontvangst:

Petit four royaal
Koffie, thee en water

Tussendoor:

Bloemendaalse lekkernij

Lunch:

Rijkelijk belegde broodjes
Groente quiche
Fruitsalade en noten
Diverse vruchtensappen
Melk, koffie en thee

Tussendoor:

Schaaltje rozemarijn ham

Tea time:

Amandelknotsjes

Mintjes

Arrangement C

€ 129,-

Inclusief:

Zaalhuur
Beamer & scherm
Flip-over
Blocnote & pen

meer info

Bij ontvangst:

Chocolade broodje
Koffie, thee en water

Tussendoor:

Schaaltje frivolite's

Lunch:

Gazpacho in champagne flute
Steenoven gebakken, rijkelijk
belegde broodjes
Griekse yoghurt met walnoten
op esdoorn siroop
Diverse vruchtensappen
Melk, koffie en thee

Tussendoor:

Black Tiger Noodles

Tea time:

Orangerie petit four

Mintjes

Vergader opstellingen

Afhankelijk van uw opstellingswensen bedraagt de capaciteit 10 tot 175 personen per zaal.

Schoolopstelling10 - 75 personen per zaal

Cabaretopstelling10 - 100 personen per zaal

Examenopstelling10 - 75 personen per zaal

Bioscoopopstelling10 - 175 personen per zaal

U-opstelling10 - 60 personen per zaal

Carré-opstelling10 - 60 personen per zaal

Schoolopstelling

Cabaretopstelling

Examenopstelling

Bioscoopopstelling

U-opstelling

Carréopstelling

Neem contact op

Heeft u een vraag of een opmerking? Vul het onderstaande formulier in, we nemen zo spoedig mogelijk contact op.

Wat is uw naam?


Wat is uw Emailadres?








Wat voor gelegenheid?


Aantal personen




Ongeldige invoer