Een product- of bedrijfspresentatie, een business meeting of een inspirerend seminar? Wat voor zakelijk evenement u ook wilt aanbieden aan uw relaties of gasten, bij Orangerie Elswout verzorgen we de perfecte entourage voor een geslaagde bijeenkomst!
Met onze service en culinaire verzorging staan wij garant voor een succesvolle bijeenkomst. Geen event is hetzelfde en daarom bieden wij zoveel mogelijk maatwerk, in ieder seizoen en binnen zowel als buiten. Onze twee ruime zalen zijn naar uw wensen en behoeften in te richten. Vanuit onze eigen keuken serveren wij heerlijke hapjes of complete diners. Gelegen op het prachtige landgoed is rust en privacy gegarandeerd. Weg van het drukke stadsleven, maar toch midden in de Randstad!
U heeft spreekwoordelijk maar één kans voor een eerste indruk. De presentatie van een nieuw product hoort daarom ook in precies de juiste sfeer en op de juiste plaats te gebeuren. Wij zorgen er graag voor dat uw doelstellingen gehaald worden en uw doelgroep overtuigd!
Een feest waar al uw collega’s nog lang over zullen napraten. Passend bij uw bedrijfsfilosofie verzorgen wij een personeelsborrel of feestavond in stijl. Onze twee ruime zalen zijn naar uw wensen in te richten en staan exclusief tot uw beschikking. Heerlijke hapjes uit onze eigen keuken en entertainment maken uw feest compleet!
Een jubileum, een behaalde doelstelling of het afscheid van een geliefd collega. Een receptie is een gezellige gelegenheid om medewerkers en relaties op een informele manier bij elkaar te hebben. Met een glaasje bubbels en feestelijke hapjes uit onze eigen keuken wordt het een heuglijke middag.
Een feest waar al uw collega’s nog lang over zullen napraten. Passend bij uw bedrijfsfilosofie verzorgen wij een personeelsborrel of feestavond in stijl. Onze twee ruime zalen zijn naar uw wensen in te richten en staan exclusief tot uw beschikking. Heerlijke hapjes uit onze eigen keuken en entertainment maken uw feest compleet!
We hebben een 3-tal vergader arragementen van 8 uur samengesteld. Mocht u een vergader arrangement willen samenstellen van 4 uur of heeft u vragen over een vergader arrangement met een aanvullend diner, neem dan contact met ons op.
Inclusief:
Zaalhuur
Beamer & scherm
Flip-over
Blocnote & pen
Charlotte mini (diverse smaken)
Koffie, thee en water
Bloemendaalse lekkernij
Rijkelijk belegde broodjes
Fruitsalade
Diverse vruchtensappen
Melk, koffie en thee
Petit glace/vruchtenblokjes
Mintjes
Inclusief:
Zaalhuur
Beamer & scherm
Flip-over
Blocnote & pen
Petit four royaal
Koffie, thee en water
Bloemendaalse lekkernij
Rijkelijk belegde broodjes
Groente quiche
Fruitsalade en noten
Diverse vruchtensappen
Melk, koffie en thee
Schaaltje rozemarijn ham
Amandelknotsjes
Mintjes
Inclusief:
Zaalhuur
Beamer & scherm
Flip-over
Blocnote & pen
Chocolade broodje
Koffie, thee en water
Schaaltje frivolite's
Gazpacho in champagne flute
Steenoven gebakken, rijkelijk
belegde broodjes
Griekse yoghurt met walnoten
op esdoorn siroop
Diverse vruchtensappen
Melk, koffie en thee
Black Tiger Noodles
Orangerie petit four
Mintjes
Afhankelijk van uw opstellingswensen bedraagt de capaciteit 10 tot 175 personen per zaal.
Schoolopstelling10 - 75 personen per zaal
Cabaretopstelling10 - 100 personen per zaal
Examenopstelling10 - 75 personen per zaal
Bioscoopopstelling10 - 175 personen per zaal
U-opstelling10 - 60 personen per zaal
Carré-opstelling10 - 60 personen per zaal
K.v.K. nr.: 34061356
IBAN: NL71ABNA0555835375
BIC: ABNANL2A
BTW:NL006730553B01